Afrin de Türk Silahlı Kuvvetlerinin verdiği mücadeleye katkı olmak amacıyla Elazığ Belediyesi personeli kan bağışında bulumdu. Elazığ Belediyesi’nin Türk Kızılayı’na destek sağlamak amacıyla başlattığı kan bağışı kampanyasına belediye personelleri yoğun katılım gösterdi.
Bu doğrultuda Belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri ve personeller, belediye binasında kurulan Kızılay kan toplama merkezine giderek kan bağışında bulundular.
Türk Kızılay’ındaki kan stokunun mutlaka belli bir düzeyde tutulması için bağışların sürekli devam etmesi gerektiğini belirten Elazığ Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Mehmet Karaaslan özellikle Afrin’de devam eden ‘Zeytindalı’ operasyonundaki Mehmetçiklerimize destek olmak amacıyla böylesi anlamlı bir kampanya başlattıklarını söyledi.
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 07 Şubat 2018 - 16:54
BELEDİYE PERSONELİ KAN BAĞIŞI YAPTI
Afrin de Türk Silahlı Kuvvetlerinin verdiği mücadeleye katkı olmak amacıyla Elazığ Belediyesi personeli kan bağışında bulumdu
Sağlık - Yaşam
07 Şubat 2018 - 16:54
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir

















