İki dönem Elazığ Belediye Başkanlığını yürüten Süleyman Selmanoğlu yeniden Ak Partiden Belediye Başkan aday adayı başvurusu yaptı. Genel Merkeze yapılan başvuru sonucunda elaziginsesi.com haber sitesine açıklamalarda bulunan Süleyman Selmanoğlu adaylık sürecinde halkın yoğun ilgisini etken olduğunu Elazığ’a daha iyi hizmet vereceğini söyledi. Selmaoğlu’nun adaylık süreci ile ilgili şu ifadeleri kullandı. “Hemşehrilerim gerçekten Belediye Başkanlığı yaptığımdan yüz kat daha bu gün yoğun ilgisini gördüm. Her girdiğimi yerde ve cemaatte, toplantılarda, cami cemaatlerinde, dernekte, caddede bunları hep yaşadım. Bu ilgi ve destek benim yeniden aday olmam gerektiği kanaatini oluşturdu. Memleketimiz ve Ülkemiz için hemşerilerimin ve şahsım için hayırlı olmasını diliyorum. Geçmişte bir tecrübede yaşadım. O tecrübelerimin ışığında kendim de şöyle bir kanaat oluştu. Dünden daha fazla, daha güzel, daha iyi hizmet edeceğim. Hizmette çok dikkat edeceğimi, gerekli hassasiyeti göstereceğimi, bu şehre gerekli hizmeti nereden ve nasıl yapılacağını çok iyi bildiğim için tecrübelerime biaen yeniden aday olmayı istedim. Kamuoyunun da ihtiyaç duyduğunu öğrendim. Bu bir tecrübe meselesidir. Geçmişte yanılgı ve hatalarımızı düzelterek, Elazığ daha mutlu daha müreffeh bir şehire taşımak borcumuzdur. Bu millet bize bunu beklediğinden ben de aday oldum” dedi
Siyaset
Yayınlanma: 12 Kasım 2018 - 19:30
DAHA İYİ HİZMET EDECEĞİM
İki dönem Elazığ Belediye Başkanlığını yürüten Süleyman Selmanoğlu yeniden Ak Partiden Belediye Başkan aday adayı başvurusu yaptı
Siyaset
12 Kasım 2018 - 19:30
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir

















