Yüksek atlama branşında mücadele eden genç sporcu, kariyerinin en iyi derecesi olan 1.51 metreyi aşarak Türkiye üçüncüsü oldu. Başarılı performansıyla dikkat çeken Günhan, hem Elazığ’ı gururlandırdı hem de Türk atletizminin gelecek vadeden sporcuları arasında yer aldığını gösterdi.Türkiye’nin dört bir yanından çok sayıda sporcunun katıldığı organizasyonda elde edilen bu başarı, Elazığ atletizmi adına önemli bir gurur kaynağı olarak değerlendirildi. Sporcunun başarısında, antrenörleri Mustafa Cihan ve Alptuğ Cihan’ın özverili çalışmaları ile disiplinli hazırlık süreci etkili oldu.Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden Tebrik MesajıElazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “U14 Atletizm Türkiye Şampiyonası’nda yüksek atlama branşında 1.51 metrelik kişisel en iyi derecesini elde ederek Türkiye üçüncüsü olan sporcumuz Zeynep Esma Günhan’ı yürekten kutluyoruz. Bu önemli başarıda emeği bulunan antrenörlerimiz Mustafa Cihan ve Alptuğ Cihan’ı da tebrik ediyor, sporcumuzun gelecekte ülkemizi daha büyük organizasyonlarda başarıyla temsil edeceğine inanıyoruz. Elazığ sporunun gelişimi için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz” ifadelerine yer verildi.
Spor
Yayınlanma: 23 Haziran 2026 - 19:57
Güncelleme: 23 Haziran 2026 - 20:03
Elazığlı atlet Türkiye üçüncüsü oldu
19-21 Haziran 2026 tarihleri arasında Kütahya’da düzenlenen U14 Atletizm Türkiye Şampiyonası’nda Elazığlı sporcu Zeynep Esma Günhan, elde ettiği dereceyle önemli bir başarıya imza attı
Spor
23 Haziran 2026 - 19:57
Güncelleme: 23 Haziran 2026 - 20:03
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















