Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Mehmet Karataş Şehir hastanesinde çalışan uzman doktorlar arasında ücret farklılığını giderilmesini istedi. Sağlık personeli arasında ücret farklılıklarını iş barışını bozacağını ifade eden Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Karataş; “Şehir hastanemizde tüm branşlarda eksik olan doktorlarımız bulunmaktadır. Bunun haricinde 4924 sözleşmeli statüsü var. Ülkenin bir çok hastanesinde çalışan hekimine bu sözleşme imzalatıldı. Kısmen ilimizde de şehir hastanesinde çalışan hekimlerin %60’ına 4924 sözleşmesi verildi. 4924 sözleşme yapan hekimler aşağı yukarı 15-16 bin maaş alıyorlar. Sözleşme gereği sözleşme statüsünde bulunmayan hekimlerse ise asgari 8-10 bin lira arası ücret alıyorlar. Bu da diğer hekimlerin aylık 5-6 bin lira zararına sebebiyet vermektedir Konuyu Bakanlığa, Elazığ’da ki yereldeki sağlık yetkililerine defaten izah etmiştik. Bu uygulama oradaki iş barışını bozar ve oradaki hekimler arasında ciddi bir çatışmaya sebep olur. Bu ücret farklılıkları diğer alt sağlık hizmetlerinde de yaşanmaktadır. Bunların bir an evvel çözülmesi, hastanedeki sağlık çalışanlarının huzur içinde işlerine adaptasyonunun sağlanması gerekir” dedi Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Karataş; Şehir hastanesi şu anda 19 kalemde hizmet alımı alıyor. Elimizde yeterli personelimiz var mı var. Hizmetleri neden firmadan alıyoruz? Diye sordu
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 14 Kasım 2018 - 14:10
HİZMET ALIMI NEDEN FİRMADAN ALINIYOR
Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Mehmet Karataş Şehir hastanesinde çalışan uzman doktorlar arasında ücret farklılığını giderilmesini istedi
Sağlık - Yaşam
14 Kasım 2018 - 14:10
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















