Elazığ Şehir Hastanesinde Uzlaşma Kurulu neden kurulamıyor? Bu soruyu Türk Sağlık- Sen Elazığ Şube Başkanı Reşit Kılıç, sordu? Kılıç; yeni kurulan hastanelerde yaşanılabilecek sorunların çözümü için Uzlaşma Kurulunun oluşturulması gerekirken Elazığ Fethi Sekin Şehir hastanesinde iki aydır kurulun kurulmadığını söyledi. Türk Sağlık- Sen Elazığ Şube Başkanı Reşit Kılıç, diğer kuruluna şehir hastanelerinde Uzlaşma Kurulunun faaliyete geçtiğini vurgulayarak elaziginsesi.com haber sitesine şöyle konuştu. ”Hastanede şu anda gördüğümüz kadarıyla denetim yok. Bakın ana sözleşmede mutlakta muğlak kalan meselelerde bir uzlaşma komisyonu kurulması gerekiyor. Diğer şehir hastanelerinde kurulmuştur. Bizde 2 aydır hala kurul kurulmadı. Niye bazı ödemelerde sıkıntılar var. Rakamlarda sıkıntılar var. Yapılan işte sıkıntılar var. Bunlar bu uzlaşma kurulu tarafından karara bağlanması lazım. İddia ediyoruz, uzlaşma kurulu hiç olmazsa kurulda devleti milleti kim savunabilecek. Devletin ve milletin hakkını birilerine yedirmeyecek kararlar alabilir diyoruz. Buna rağmen uzlaşma kurulu henüz kurulmuş değil?” dedi
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 08 Kasım 2018 - 09:07
İKİ AYDIR KURUL OLUŞTURULMAMIŞ...
Elazığ Şehir Hastanesinde Uzlaşma Kurulu neden kurulamıyor? Bu soruyu Türk Sağlık- Sen Elazığ Şube Başkanı Reşit Kılıç, sordu? Kılıç; yeni kurulan hastanelerde yaşanılabilecek sorunların çözümü için U
Sağlık - Yaşam
08 Kasım 2018 - 09:07
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir



















