Elazığ'da, İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından çocuk ve gençlerin korunmasına yönelik denetim yapıldı. Alınan bilgeye göre, İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, öğrencilerin ders saatlerinde internet salonları ve kafelere gitmesinin önlenmesine yönelik iş yerlerinde denetim yaptı. Bu kapsamda 86 iş yerinde yapılan uygulamada, okul saatlerinde öğrenci bulundurduğu tespit edilen 3 internet kafeye idare işlem yapıldı, kafelerde bulunan öğrenciler okullarına teslim edildi.
ELAZIĞ(AA)
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 28 Kasım 2018 - 16:07
İNTERNET SALONU VE KAFELER DENETLENDİ
Elazığ'da, İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından çocuk ve gençlerin korunmasına yönelik denetim yapıldı
Sağlık - Yaşam
28 Kasım 2018 - 16:07

















