Elazığ'da kaçak avcılıkla mücadele denetimlerinde 19 kişi hakkında işlem yapıldı. Alınan bilgiye göre, Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü Elazığ Şubesi ile jandarma ekipleri tarafından kaçak avcılara yönelik denetim yapıldı. Denetimde kaçak avlanırken yakalanan 19 kişi hakkında işlem yapıldı. Ayrıca avlanan hayvanlar ile avda kullanılan av tüfeği ve çeşitli malzemelere de el konuldu.
ELAZIĞ(AA)
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 16 Kasım 2018 - 12:19
KAÇAK AVLANAN 19 KİŞİ HAKKINDA İŞLEM BAŞLATILDI
Elazığ'da kaçak avcılıkla mücadele denetimlerinde 19 kişi hakkında işlem yapıldı
Sağlık - Yaşam
16 Kasım 2018 - 12:19
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















