Elazığ Emniyet Müdürlüğünün yaptığı başarılı çalışması neticesinde pet şişe, varil ve bidonlarda olmak üzere 5 ton kaçak içki ele geçirildiği açıklandı.
İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, ilimizde bazı büfelere servis edilmek üzere kaçak içki satıldığını ihbarını alarak çalışma yaptı. Yapılan çalışma neticesinde satışı yapılan kişiler Şehit İlhanlar Caddesi üzerinde yakalandı. 1,5 litre pet şişe içerisinde araçta yapılan kaçak içki satışını ele geçirilmesinden sonra gözaltına aldığı kişilerden üretim yaptığı depoyu tespit ederek operasyon gerçekleştirdi. Su deposunda bidon ve variller içerisine yaklaşık 5 ton kaçak içki daha ele geçirdi. Üretim yapılan depo mühürlenirken, şüpheli hakkında gerekli işlemin başladığı bildirildi
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 07 Kasım 2018 - 16:40
KAÇAK İÇKİ SATIŞI YAPANLARA OPERASYON
Elazığ Emniyet Müdürlüğünün yaptığı başarılı çalışması neticesinde pet şişe, varil ve bidonlarda olmak üzere 5 ton kaçak içki ele geçirildiği açıklandı
Sağlık - Yaşam
07 Kasım 2018 - 16:40
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir



















