Türk Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Reşit Kılıç’ın Cazibeli İl Olma özelliğini kaybettik açıklamasından sonra Elazığ Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Asilhan Arslan’da hastanelerin kapatılmasının yanlış olduğunu vurguladı. ETSO Yönetim Kurulu Başkanı Arslan; hastanelerin taşınması konusunda bir ihmalin olduğunu, mevcut hastanelerin yerine bir kemik hastanesi, Göğüs hastanesi veya Fizyoterapi Hastanelerinin açılabileceğini söyledi. Arslan konu ile ilgili olarak elaziginsesi.com haber sitesine şöyle konuştu. “Maalesef, orada ihmal var. Sen, 1milyar TL yatırımla hastane yapacaksın, öbür tarafta hastanen var. Her birinin içinde son derece modern tesisatlarla donatılmış, tam teşekkürlü hizmet veren, hasta kapasitesi ile, etkin teknik kadrosuyla bölgeye hizmet veren hastaneleri de kapatacakmış gibi bir düzen alacaksın. Bunun adına akıl tutulması de, bunun adına iş bilmezlik de. Ben bunu kabul etmiyorum. Bizim amacımız bir yeri yapıp, bir yeri yıkmak değil ki. Hiçbir eksiği yok, sen bunun geleceğini nasıl düşünmezsin? Benim aklım almıyor. Siyasiler ne yaptı ? Bürokrasi ne yaptı? İl Sağlık Müdürü ne yaptı? Veya Bakanlık ne yaptı? Buraya şehir hastanesi açıyorsun, dünyanın yatırımını yapıyorsun, özelleştirme ile her ay kira ödeyeceksin. Orada, 500 milyonun üzerinde yatırımın var. 2 sene önce 30 milyon liraya ek tesis kurmuşsun, yatırım yapmışsın 1 ay öncesinde 2 milyonluk modern cihaz almışsın. Ne ye dönüştüreceksin? Nasıl çürüyüp gitmesine razı olursun? Biz; bunun tespitini yaptık. Bu hastaneleri Sağlık Bakanlığını projesinde bulunan dal hastanelerinden bir veya ikisini açılmasını sağlayabiliriz” dedi.
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 07 Kasım 2018 - 16:24
MEVCUT HASTANELER DEĞERLENDİRİLSİN
Türk Sağlık Sen Elazığ Şube Başkanı Reşit Kılıç’ın Cazibeli İl Olma özelliğini kaybettik açıklamasından sonra Elazığ Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Asilhan Arslan’da hastanelerin kapatılmasının yanl
Sağlık - Yaşam
07 Kasım 2018 - 16:24
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir



















