Geleceğin Turizmcileri maharetlerini sergilediler. Mutfak Hizmetleri dersi kapsamında Üniversite Evi mutfağında yaptıkları yemekleri misafirlere ikram ettiler. Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği Bölümü Otel, Lokanta ve İkram Hizmetleri Bölümü öğretim görevlisi Fulya Gülbay, mutfak hizmetleri dersi kapsamında öğrencilerle birlikte Üniversite evi mutfağında öğrenciler tarafından belirlenen yemeklerin ders kapsamında yapıldığını belirterek, öğrencilerin mutfakta dersi uygulamalı olarak yaptıkları zaman daha verimli olduklarını söyledi.
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 22 Şubat 2018 - 12:53
ÖĞRENCİLER YEMEK YAPTILAR
Geleceğin Turizmcileri maharetlerini sergilediler
Sağlık - Yaşam
22 Şubat 2018 - 12:53
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir

















