Gündem Yayınlanma: 25 Ocak 2020 - 10:32 Güncelleme: 27 Ocak 2020 - 20:45 VATANDAŞ GECEYİ SOKAKTA SABAHLADI Depremin yaşandığı Elazığ’da vatandaşlar sokaklarda sabahladı Gündem 25 Ocak 2020 - 10:32 Güncelleme: 27 Ocak 2020 - 20:45 Yorumlar TAKİP ET Dinle Yazdır A Büyüt A Küçült Yorumlar Elazığ’da meydana gelen 6.8 ve 122 artçı depremin ardından sonra vatandaşlar geceyi dışarıda ateş yakarak geçirdi. Merkez üssü Sivrice ilçesi olan depremden dolayı Elazığ'da 20 kişi hayatını kaybetti, 1000'den fazla kişi yaralandı. # elazığ# haber# gündem# gece# vatandaş EDİTÖR Elazığın Sesi YORUMLAR FACEBOOK adlı kullanıcıya cevap x Gönder ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ İlginizi Çekebilir Fırat Üniversitesi hastanesi personeline yangın güvenliği eğitimi verildi Palu'da güvenlik yolunda asfalt çalışmaları devam ediyor Türk Ocakları Elazığ Şubesi'nden miting tepkisi Köylüler isyanda: Barajlar taşıyor, kanallar boş! ilan.gov.trSon Haberler Şehrin merkezi; Vatandaşa akülü sandalyesi verildi ama yol yok! Fırat Üniversitesi hastanesi personeline yangın güvenliği eğitimi... THE Impact 2026'da FÜ'si İlk 10'da Elazığ FÜ'si URAP Dünya sıralamasında yerini korudu Özdoğan: Esnaf borç yükünden kurtulmak istiyor Çok Okunan Haberler Alaattin Tutaş'tan Elazığspor Platformu ve Teknik Adamlar konusunda... Bozkurt, Genç futbolcu adaylarını ziyaret etti Elazığ İl Sağlık Müdürlüğünden uyarı Son Yorumlananlar Elazığ'da TOKİ Konutlarında Kentsel Dönüşüm Tartışması: Hak... Elazığ'da dev yatırımlarda sona gelindi Elazığ Belediyesi asfalt çalışmalarında 143 milyon TL zarar iddiası Elazığ İlçeleri Ağın Alacakaya Arıcak Baskil Elazığ Karakoçan Keban Kovancılar Maden Palu Sivrice GEZİNDE ENKAZ ÇALIŞMALARI VATANDAŞLAR ÇIKARILDI GEZİNDE ENKAZ ÇALIŞMALARI VATANDAŞLAR ÇIKARILDI