Elazığspor da çalkantılar devam ediyor
28 Temmuz da göreve seçilen İrfan Yumakgil yönetimi seçim öncesi beklentilerinin yerine getirilememesine rağmen yönetimde kalmaya devam kararı aldı.
…..
Aslında İrfan Yumakgil yönetiminde Basın sözcülüğü görevini yapan Eren Kurnaz istifa gerekçesini açıkladı.
Kurnaz’ın açıklamalarına baktığınızda verilen sözlerin yerine getirilmediğini ve bundan sonrada getirilmeyeceğine inandığı için istifa kararını verdiğini net bir şekilde ortaya koydu.
Bu açıklamalardan sonra Yumakgil yönetimini toplandı
Kararını verdi…
İlk yarı bitene kadar yola devam dedi.
…..
İyide neyle yola devam edilecek
Belli değil…
Kulübün iaşelerini kendi cebinden veremeyen, belediye hayır çarşısında iddialara göre temin eden, buna teşekkürü bir borç bilen yönetim ne ile yola devam edecek.
Daha transfer tahtasını açamayan, ancak bazı menajerlerin kucağına düşerek ha bire sözleşme imzalamaya kalkan yönetim ne ile devam edecek.
Daha FİFA borçlarının ödenmediği ha bire sürekli ertelenen ama küme düşme cezasını sürekli ensesinde hisseden bir yönetim ne ile devam edecek.
Daha galibiyet primlerini bile ödemekten aciz bir yönetim ne ile devam edecek
…..
Bundan önce Parlakyıldız 3 gün içinde gerçeği görüp istifa ederken, Murat Yümlü cebinden 1 milyona yakın bir harcama yaparak 13 günde istifa ederken 20 gündür oylanan ve sefilleri oynayan bir başkan ve yönetimi neden hala durur…
Aslında bakarsanız… Mesele Elazığspor meselesi değildir…
Mesele yerel seçimler öncesi birilerinin bu süreçte kulüple papaz olacak durumlarla karşı karşıya kalınmamasını önüne geçilmesi meseledir.
Kazaya uğramadan Belediye Başkanlığını kapmanın planlarıdır
Eğer bir kulüp başkanı, Belediye destekli kendi yönetiminde 68 milyon bağış toplayan, 20 minibüs hattı bahşeden, 7 daireyi anasının süt akı gibi hibe eden, 3 benzinlik istasyonunu yolları ihlal etmesine bile göz yuman bir belediye başkana…
Ses çıkartamayıp, kendi yönetiminin iaşe bedellerini hayır çarşısından karşılamasına çok görüp, buna teşekkür aczi yeti gösteren bir başkandan daha ne beklersiniz.
…..
Aslında Yumakgil yönetiminin İlk yarıya kadar yola devam kararı biraz ilginç geldi
Zamanlamaya baktığınızda yerel seçimlerin erkene alınması ihtimalini de göz önünde bulundurduğunuzda…
Bu kadar oyalamaya rağmen
Elazığspor meselesi midir? Yoksa birilerini kurtarma meselesi midir?
Sahi… Bu Başkana yerel seçimler öncesi piyon rolü verilmiş olmasın…(!)
İnşallah zaman beni haklı çıkarmaz.
Ekonomi-STK
Yayınlanma: 19 Ağustos 2018 - 16:55
YUMAKGİL PİYON MU?
Elazığspor da çalkantılar devam ediyor 28 Temmuz da göreve seçilen İrfan Yumakgil yönetimi seçim öncesi beklentilerinin yerine getirilememesine rağmen yönetimde kalmaya devam kararı aldı
Ekonomi-STK
19 Ağustos 2018 - 16:55
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir

















