TY Elazığspor Kulüp Başkanı İrfan Yumakgil, sessizliğini İçişleri ve Adalet Eski Bakanı Mehmet Ağar’ın açıklamasından sonra bozdu. Yumakgil, Elazığ Belediye Başkanı Mücahit Yanılmaz’ın 8 Ağustos tarihinde “Belediye olarak elbette biz Elazığspor’a sahip çıkacağız ve gücümüzü ortaya koyacağız. Ancak, Elazığspor Elazığ Belediyesi’nin bir kulübü değil. Sizinle birlikte Elazığspor için mücadele ederim. Ancak tek başına belediye bu işi götürsün derseniz, böyle bir şey yok” açıklamasına sessiz kalmıştı. 20 gündür bu çıkışı yapmayan Yumakgil’in, Ağar’ın açıklamasından sonra bir yerel gazeteye yaptığı açıklamada; “Elazığspor’un belli bir yere gelmesi için ötesi berisi yok, belediye destek vermek mecburiyetinde. Beni de bunun için çağırdılar.” ifadesi dikkat çekti. Günlerdir ekonomik sıkıntı yaşayan ve belirsizlik yaşayan Başkanın neden bu günü beklediği dikkatlerden kaçmazken, bu açıklaması ile Yumakgil’e aklın başına yeni geldi dedirtti
KAYNAK: FIRAT GAZETESİ
Spor
Yayınlanma: 29 Ağustos 2018 - 12:55
AKLIN BAŞINA YENİ Mİ GELDİ?
TY Elazığspor Kulüp Başkanı İrfan Yumakgil, sessizliğini İçişleri ve Adalet Eski Bakanı Mehmet Ağar’ın açıklamasından sonra bozdu
Spor
29 Ağustos 2018 - 12:55
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















