Son günlerde sosyal medyada siyasetçiler, kurum müdürlerine yönelik anketler yapılıyor. İsim ve künyesi belli olmayan kişiler tarafından düzenlenen bu anketlerin yapılış nedenleri sorgulanırken, yaşanan bir olay anketlerin çok da sağlıklı ve samimi olunmadığı, anket sonuçlarının amacı dışında kullanıldığı iddia ediliyor. Anketlerde olumsuz yorum yapanların anketi yapan firma tarafından anket sahibine sızdırıldığı iddia ediliyor. Bu iddiayı doğrulayan bir gelişme ilimizde yaşandı. Bir kurumda görevli A.Ç. anket gerçekleştiren bir kurum müdürü hakkında görüş belirtir. O kurum müdürü bir toplantıda eleştiriyi yapan kişiye ben sana ne yaptım. Benim hakkımda olumsuz görüş beyan etmişsin der. Kişi kurum müdürünün bu sitemi karşısında öyle bir şey olamadığını ifade eder. Kurum müdürü de anketi yapan firmanın kendisi hakkında olumlu ve olumsuz görüş bildirenlerin isimlerini gösterir. Şaşkına dönen A.Ç. ilgili kurum müdürüne açıklama yaptıktan sonra anketi yapan firma hakkında adli işlem başlatır. A.Ç konu ile ilgili olarak elaziginsesi.com haber sitesine yaptığı açıklamada; “ Böyle bir olayı ilk defa yaşıyorum. Gizli kalması gereken bilgileri ilgili firma nasıl kurum müdürlerine verir. Anlamış değilim. Hem anket düzenliyorsunuz. Hem de olumlu veya olumsuz görüş bildirenleri ankete muhatap olan kişiye veriyorsunuz. Bu insanın kişiye özel mahremiyetini vermektir. Böyle yapmakla ne hedefleniyor anlamış değiliz. Buradan insanlara sesleniyorum. Künyesinde kimliği belli olmayan hiçbir ankete yorum yapmayın. İlerde sizin de benim gibi bilgileriniz başkalarının eline geçebilir ” Dedi. A.Ç anketi yapan ilgili firma hakkında kişinin özlük hakkına ait gizliliği ihlal suçu ile dava açmaya hazırlanıyor.
Sağlık - Yaşam
Yayınlanma: 03 Eylül 2018 - 10:46
ANKET OYUNU…
Son günlerde sosyal medyada siyasetçiler, kurum müdürlerine yönelik anketler yapılıyor
Sağlık - Yaşam
03 Eylül 2018 - 10:46



















