TY Elazığspor sportif Direktörü Tuncay Akgün bu gün yaptığı basın toplantısında ilginç bir açıklama yaptı. Akgün’ün bu açıklaması hafızalara Belediye destekli yönetimin belediyede çalışan onlarca elemanı dış görevde göstererek ikinci maaş almasını sağlayıp kulübü milyonlarca lira zarara uğratmasını getirdi. Kulübün iaşelerini Belediye hayır çarşısında sağlayan bu yönetimin kulübün sırtından transferi yapılmayan oyuncuları besleme kararı alması şaşkınlık yarattı. Transfer tahtasını açamayan, futbolcuların paralarını ödeyemeyen kulübün, bunu bir başarıymış gibi açıklayan Akgün; “Burada hiç kimsenin hakkını yemeden herkesin hakkını gözeten bir yönetim var. Transfer edipte lisansını çıkaramadığımız futbolcularımız burada kalacak. Başkanım bu futbolcularımıza her defasında sahip çıkacağımızı söyledi. Başkanım, biz bu işi devre arasına kadar götürüp, devre arasında bu futbolcularımızın şartlarıyla devam edeceğimizi söyledi. Kulübümüzün sergilediği bu tavrı belki de Türkiye liglerinde ender görürsünüz” diye konuştu. Akgün’ü bu açıklaması ile kamuoyu “Kulübün parası yoksa bu futbolculara ödemeler nasıl ve nereden yapılacak sorusunun” açıklığa kavuşturulmasını bekliyor
Spor
Yayınlanma: 03 Eylül 2018 - 00:19
NASIL OLSA CEPLERİNDEN VERİYORLAR…
TY Elazığspor sportif Direktörü Tuncay Akgün bu gün yaptığı basın toplantısında ilginç bir açıklama yaptı
Spor
03 Eylül 2018 - 00:19
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















