Elazığspor da transfer tahtasının açılması yılan hikayesine döndü.
Açılacak mı? Açılacaksa ne zaman açılacak?
31 Temmuz da transfer tahtası açılmazsa aday olmayacağım diyen Başkan İrfan Yumakgil ortada para yok, transfer tahtası hala kapalı iken transfer yapmaya kalkıyor.
Maçlar başladı. Transfer yapılacak futbolcular sırada bekliyor.
.....
Adama sorarlar neyinize güveniyorsunuz?
Bunlarda işi bilen güya yönetim.
Elazığspor yanlış transfer politikaları yüzünden bu hale gelmedi mi?
Çok bilmiş birkaç kişinin aklına uyarak kulüp yönettiklerini zanneden yöneticiler kulübü borç içerisinde bıraktılar.
Selçuk Öztürk, 21 Milyonla aldığı kulübü iki yılda şampiyon olmasına rağmen öze dönerek borcu sıfırlamak yerine, 59 milyon borçlar devir etmek zorunda kalmadı mı?
…..
Selçuk Öztürk’ten sonra Belediye destekli Sedat Karataş, Karahan Çelik ve Osman Altıngök ekibi ne yaptı.
Bir 100 milyon borç var havası ile Belediye destekli dünyanın gelirini elde ettiler. Kendi deyimleri ile bir yandan borç(!) ödediklerini beyan ettiler.
Sonra ne oldu… Borcu sıfırlamak, son iki yılda onlarda öze dönmek yerine aşırı transfer politikası ile 36 milyonluk bir borç yükü ile gitmek zorunda kaldılar
…..
Aradaki Mehmet PArlakyıldız ve Murat Yümlü dönemini saymaz isek İrfan Yumakgil ne yapıyor.
Güya futboldan anlayan bir ekiple işe koyuldular.
İrfan Yumakgil bir açıklamasında öze döneceklerinden, borcu sıfırlamak gibi niyetleri olduğunu ifadeler etti.
Ancak icraata baktığında iş öyle değil görünüyor…
Onlarda birilerinin akılları ile tam gaz gidiyorlar.
Bir önceki yönetim gibi ortada para yok pul yok… Aşırı transferlerle ne yapmaya çalışıyorlar…
Belki şampiyon olarak borcu sıfırlamanın hesabını yapıyorlar olabilirler.
…..
Bu düşünceyi geçmiş yönetimler denedi…
Ama plan tutmadı… Borç patlamış oldu.
Şimdi sormak isterim
Daha transfer tahtasını açamadınız?
Daha FİFA’daki ö
AYRANINIZ YOK İÇMEYE, ATTAN GİDİYORSUNUZ TRANSFER YAPMAYA…demeleri yapamadınız?
Daha mevcut kadrodaki futbolcuların ödemelerini yapacak kaynak oluşturmadınız?
Kalkmış transfer yapıyorsunuz?
Neyinize güveniyorsunuz?
.....
Sizinkisi neye benziyor biliyor musunuz…
Ayranınız yok içmeye, attan gidiyorsunuz transfer yapmaya…
Siz kulübü borçtan kurtarmayı mı? Yoksa bir o kadar daha borç yükü oluşturmayı mı? planlıyorsunuz.
Bu akılla sizin diğerlerinizden farkınız nedir?
Ekonomi-STK
Yayınlanma: 15 Ağustos 2018 - 16:02
AYRANINIZ YOK İÇMEYE, ATTAN GİDİYORSUNUZ TRANSFER YAPMAYA…
Elazığspor da transfer tahtasının açılması yılan hikayesine döndü
Ekonomi-STK
15 Ağustos 2018 - 16:02
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir

















