TY Elazığspor Kulüp Başkanı İrfan Yumakgil kendisi ile çelişen açıklamalar yapmaya devam ediyor. Göreve gelmeden önce yaptığı açıklamalarla görev süresi içerisindeki uygulamaları Yumakgil’i istikrarsız bir başkan profili çizmesine neden oluyor. Başkan Yumakgil bir yerel gazeteye kendi yönetimine ait istifalar hakkında yaptığı açıklamada “Başaran bey, Çağdaş ve Eren’i de yönetime yazma ana sebebim kaliteli isimlerin bir yerlere gelmesiydi” demesi hemen akabinde “Maalesef Başaran beyi ayrı tutuyorum diğerlerinin ufukları çok dar. Onlar daha bir tandır ekmek yemeliler ki bu işi öğrensinler.” açıklaması Başkanın şirazesinin kaydığının en büyük göstergesi oldu. Başkan Yumakgil; “2 istifayı ben istedim. Diğeri kendisi istifa etti. Bana hakaret edenleri sormadan, onlara ben hakaret edince, Çağdaş Yurt beni haksız gördü ve istifa etti. Bu da yeni hukukçu, ben buna acemi hukukçu diyorum. Mehmet Çoban bey Zeki Dağ tarafından önerildi. Ben de her yöneticinin katkısının olması gerektiğini 150 ile 200 Bin TL arasında cebinden ya da kaynak oluşturma noktasında destek olması gerektiğini dile getirdim ve öyle yazdık. Maalesef bu arkadaşımız bunları yapamadı ve ben de istifasını istedim. Eren Kurnaz’ın da istifasını ben istedim. Çünkü Eren bey camiadan gelmesine rağmen, zorlukları bildiği halde bu zorluklara 6 saat dayanamadı. Primlerimizi biz 12 saat sonra ödeyebildik. O da Boluspor maçının akabinde ayrılmak istediğini söyledi. Ben de durduğun kabahat dedim ve istifasını istedim.” açıklamasından sonra gözler özellikle istifa edenlere çevrildi.
Spor
Yayınlanma: 29 Ağustos 2018 - 23:48
BAŞKAN KENDİSİ İLE ÇELİŞİYOR…!
TY Elazığspor Kulüp Başkanı İrfan Yumakgil kendisi ile çelişen açıklamalar yapmaya devam ediyor
Spor
29 Ağustos 2018 - 23:48
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















