Elazığspor Başkanı Adayı Necati Erdem sosyal medyada yaptığı açıklamada Başkanlığının engellendiğini söyledi. Bir TV kanalında Teknik Direktör Orhan Kaynak’ın açıklamalarından sonra TV ye bağlanmak istediğini ifade eden Erdem; “Üç defa telefon açmama rağmen bağlamadılar. Elazığspor’u bu kadar çaresiz göstermek hatadır” dedi. Takımın 19 puan alması için destek olacağını söyleyen Başkan Adayı Necati Erdem, ”Kaliteli bir kadromuz var. Kongreye kadar yanlarındayım. Tatos’un parası yattığı takdirde bu takım kümede kalır. Ben kazandığım takdirde futbolcuların alacaklarını ödeyeceğini çalışanların ise geriden üç aylık alacaklarını ödeyeceğim. Televizyon kanalları yönetim çıkarmaya çalışıyorsa bu vahim bir durumdur. Televizyonlarda Elazığspor’un içinde bulunduğu durumu acındırmamak gerekir. Elazığspora mutlaka biri sahip çıkacaktır” dedi
Spor
Yayınlanma: 20 Kasım 2018 - 16:01
BAŞKANLIĞIM ENGELLENMEYE ÇALIŞIYOR
Elazığspor Başkanı Adayı Necati Erdem sosyal medyada yaptığı açıklamada Başkanlığının engellendiğini söyledi
Spor
20 Kasım 2018 - 16:01
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















