- ŞTY Elazığspor Başkanı İrfan Yumakgil’in bir yerel TV de yaptığı açıklamalar gündemde yerini koruyor. TY Elazığspor da eski Başkanlardan Hacı Murat Yümlü’nün listesinde görev yapan Tuncay Aksakal mevcut yönetime kırgınlığın olduğunu dile getirdi. Görevden ayrıldıktan sonra TY Elazığspor desteklerini esirgemeyen son olarak Elazığspor da U21 takımının Adana deplasmanında lisans bedellerini ödeyerek takımın sahaya çıkmasını sağlayan Aksakal, TY Elazığspor Başkanı Yumakgil’in yaptığı açıklamada kendisi hakkında ifadeleri karşısında suskunluğunu bozarak tepki gösterdi. Aksakal konu ile ilgili olarak elaziginsesi.com haber sitesine değerlendirmelerde bulundu. Aksakal” TY Elazığspor Başkanı Yumakgil’in şahsıma yaklaşımı beni üzmüştür. Benim desteğim onun için değil, Elazığspor için destek oluyorum. Yönetim benim için sorun değil. İkincisi Ağar’ın beni aradı açıklamasını yaptığı gün ben gerçek olmadığını dile getirdim. Zaten kendisi de açıklamasında kendisinin görüşmediğini söylüyor. Danışmanı ve avukatı ile görüştüğünü ifade ediyor. Bundan dolayı bana bir kırgınlığı var. Ben; U21 takımına destek vermeme rağmen akşam yine aynı hatayı yaptı. Orada Adana’ya giden takımın masrafları belediye başkanı yüklendi dedi. U21’in masraflarını iş adamı Tuncay Aksakal karşıladı diyemiyor” dedi. Başkan İş adamlarını desteğe çağırıyor. Siz, Elazığspor’a yardımlar yapıyorsunuz. Bundan sonra destek olacak mısınız? sorusuna ise Aksakal şöyle konuştu. "Bu başkan orada olduğu sürece destek olmayacağım. Benim gibi düşünen iş adamları da aynı görüştüler. Bu insan ne konuştuğunu bilmiyor. Bu kişi Elazığspor’a başkanlık yapacak yeterliliğe sahip değil. Bir defa o bir iş adamı değil. Kulüp Başkanı ve STK Başkanı demek bütünleştirici biri olması gerekirken kutuplaştırıcı ve ortalığı karıştırıcı bir yapısı var” şeklinde konuştu. Şu anki tutumunun çok yanlış olduğunu destek alacağı yerlerden davranışı nedeniyle destek alamayacak durumu geldiğini Aksakal; ”Elazığspor’a ciddi bir şekilde zarar veriyor. Sözlerinin arkasında durmayıp transfer tahtasını açılmadığı takdirde istifa edip giderim diyen kişi neden hala o koltukta oturmaktadır. Bakın o gece bir başkana ithamlarından sonra bir başkan telefona bağlanınca abi abi demeye başladı” dedi. Yönetimde olmamamıza rağmen destek olduklarını vurgulayan Aksakal” O kişi koltukta oturana kadar destek vermeme kararı aldım. Neden böyle bir tavır sergiledi. Bilmiyorum. Başkan olan kişi destek istediğinde kendisi kıvılcımı çakacak ki herkes odun atsın. Ama bunda ne kibrit var. Ne de kıvılcım var. Bu kişi cebinden bir emekli maaşı vermiş diye kendisini üst seviyede görüyor. Bu kişi gerçek anlamda faydalı olmak istiyorsa, önce Elazığspor’un zor durumu, kulüp başkanı olarak hatırı sayılır bir yardımı hibe etsin.Ondan sonra diğer insanlarda destek istesin. Bunu yapamaz. Bunun her dakika orada durması Elazığspor’a zarar vermektedir. 20 sine kadar süre var. Kulübün önünü açsın. Elazığspor hiçbir zaman sahipsiz değil. Sahip çıkan mutlaka bulunur” dedi.
Spor
Yayınlanma: 06 Eylül 2018 - 00:29
ELAZIĞSPOR'A ZARAR VERİYOR
ŞTY Elazığspor Başkanı İrfan Yumakgil’in bir yerel TV de yaptığı açıklamalar gündemde yerini koruyor
Spor
06 Eylül 2018 - 00:29
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















