Elazığ'da hayata geçirilen proje kapsamında bir grup gönüllü öğretmen, haftada bir gün ziyaret edecekleri huzurevi sakinlerine kitap okuyacak, onlarla dertleşecek. Kentte, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde "Dünya Okudukça, Okunanlar Paylaştıkça Güzeldir" projesi başlatıldı.
Proje kapsamında bir grup gönüllü öğretmen, Gazi Huzurevi'nde kalan yaşlılara haftada bir gün kitap okuyacak.Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Suat Kenç, proje dolayısıyla düzenlenen toplantıda, huzurevi sakinlerinin sosyal hayatları açısından bu tür etkinliklerin önemli olduğunu söyledi. İl Milli Eğitim Müdürü Fevzi Göktürk de "Huzurevinde kalan yaşlılarımız bundan çok keyif alıyorlar. Öğretmenlerimizi büyük bir ilgiyle dinliyorlar. Projemiz bu şekilde devam edecek. Burada kalan yaşlılarımızın tecrübelerinden ve hayat hikayelerinden faydalanacağız." diye konuştu.
Kültür - Sanat/Eğitim
Yayınlanma: 26 Kasım 2018 - 22:23
GÖNÜLLÜ ÖĞRETMENLER YAŞLILARA KİTAP OKUYACAKLAR
Elazığ'da hayata geçirilen proje kapsamında bir grup gönüllü öğretmen, haftada bir gün ziyaret edecekleri huzurevi sakinlerine kitap okuyacak, onlarla dertleşecek
Kültür - Sanat/Eğitim
26 Kasım 2018 - 22:23
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir

















