TY Elazığspor Kulübü Başkanı İrfan Yumakgil Başkan Yumakgil’in bir yerel TV yaptığı açıklamada yine kendisi olmadığı takdirde Elazığsporun kapanacağından bahsederek; ”Ben 5 gündür randevu talep ettim hala bekliyorum. Ben Ak Partinin üyesiyim. Ak Partili bir arkadaşıma nasıl kaynaklar bulunduysa bize de bulmak mecburiyetinde. Bunu Cumhurbaşkanına da bildirdim. Cumhurbaşkanı benim arkadaşım ama kimseye açıklamıyorum. Kimse Elazığspor üzerinden siyaset yapmasın. Birileri aleyhinde, birileri lehinde yazıyor ama Elazığspor için kimse bir şey yapmıyor. Facebook’ta bizim başkanlık görevimizi kim açıkladıysa onu bekliyorum. Ben 65 yaşında bir abisiyim. Eğer beni çağırmıyorsa beni neden bu göreve getirdiler. İstifam cebimde. Yönetimle toplanıp karar vereceğiz. Valim ve belediye başkanını bekleyeceğiz. Bize sizin arkanızdayız dediler. Biz insanların özüne itimat ederiz. Ben istifa edersem bu kulüp kapanır. Kapanmaması için çareler arıyorum ve kapanmamasını sağlamaya çalışıyorum. Bu memleketi bu hale getirenlerden hesap sorun” demiş. Şimdi; Yumakgil’e sormak gerekiyor. 5 gündür randevu talep eden bir kulüp başkanına randevu vermeyenlerden daha siz ne bekliyorsunuz ?. Neden Kulüp lisansının son günü olan 20 Eylül’e kadar beklediniz? Sizin göreviniz kulübü daha zor bir duruma mı düşürmek? Bu açıklamalarınızla kamuoyunun siz inanacağını mı düşünüyor musunuz?
Spor
Yayınlanma: 18 Eylül 2018 - 09:55
HALA RANDEVU BEKLİYOR…!
TY Elazığspor Kulübü Başkanı İrfan Yumakgil Başkan Yumakgil’in bir yerel TV yaptığı açıklamada yine kendisi olmadığı takdirde Elazığsporun kapanacağından bahsederek; ”Ben 5 gündür randevu talep ettim
Spor
18 Eylül 2018 - 09:55
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir

















