TY Elazığspor Kulübü Başkanı İrfan Yumakgil’in Spor programında yaptığı açıklamalardan sonra tepkiler çığ gibi geldi. Başkan Yumakgil’in bir iddialarının mesnetsiz olduğu ifade eden suçlanan Başkanlar Yumakgil’in açıklamalarına telefonla bağlanarak tepkilerini dile getirirken iddialarını ispata davet ettiler. Başkanların açıklamalara yönelik açıklamaları;
Elazığspor Eski Başkanı Akın Şatıroğlu; "Elazığspor'a yapılan bağışlarla ilgili benim dönemimde herkesin bilgisi vardır. Aradan 10 sene geçmiş gelmiş bir şeyler diyor. Bunlar ispatlansın. Benim her işimde emniyet müdürü, belediye başkanının imzası var. Transfer yapamıyorlar şimdi. Biz yapabiliyor muyduk? O dönem olmasaydı şimdi konuşacak konu yoktu. Başarısızsın millete çamur atma. Biz 800 Bin TL için, bir futbolcu federasyona gidecek diye istifa ettik. Aradan 10 yıl geçmiş yönetememişler, transfer yapamamışlar, yaptığı takım ortada ona buna konuşuyor. İrfan bey bu yapısıyla Elazığspor başkanlığına layık değil. Yapamıyorsun geçmiş senden. Elazığspor'u küme düşüreceksin. İddialarını ispatlamıyorsan şerefsizsin."
Elazığspor Eski Başkanı Selçuk Öztürk; "Madem bir şey var 2 yıldır neden savcılığa vermediniz? Ben istifa ettikten sonra oluşan 4 aylıkta boşlukta FIFA dosyaları kabardı. Bu benim suçum mu? Bütün basının bilgisi var. Ben asıl Sedat Karataş ve Karahan Çelik yönetimini savcılığa vereceğim. Ben belgeyle veriyorum. 45 Milyon TL yolsuzluk var. Böyle terbiyesizlik olur mu? İrfan Yumakgil adayken kendisini aradım. Abi sen aday oldun hayırlı olsun dedim. Senin aday olmandan da gurur duydum ama bu belediye başkanını sağlama al dedim. 2 günlük adam getirdi mali kongreyi ibra ettirdi. 2 günlük başkan mı olur? Adamı kukla gibi kullandılar mali kongreyi ibra ettirdiler ama kurtulamadılar. Ben yakaladım her şeyi. Suç duyurusunda bulunacağım. İbrahim Kaş’a ödedikleri parayı 2 Milyon 100 Bin TL gösteriyorlar bunu hangi vicdan kabul eder? Kulübün önüne bomba koyuyorlar. Sami Dinç ile eski yönetim torba anlaşma yapmışlar. Sami Dinç’in alacaklı göründüğü dosyalar aslında ödenmiş.Ya hırsızlıkta ortaksındır, ya da ahmaksındır. Bunlar avukata ha bire para transferi ediyorlar. Ben bunları İrfan Yumakgil’e anlattım ve savcılığa vereceğimi söyledim kendisine. Ben irfan beye 2 Milyon TL ayarla tahta için transfer tahtasını açtıracağım dedim. İrfan Yumakgil bana 2 Milyonu nereden bulacağım dedi. 2 3 milyon bulamıyorsun transfer tahtasını açamıyorsun sonra oturup atıp tutuyorsun. Bilmeden konuşuyorsun. Orada çaycı, çorbacıyla dedikoduyla TVde konuşulmaz, ayıptır. Sedat Karataş geldi 70 Milyon bağış aldı, bize iftira attı. Hacı Murat Yümlü geldi git yoluna dedim. İrfan bey geldi Pazartesi, Salı, Çarşamba bu işi yapamayacağını anlasa gitse, kaynak oluşturan bir yönetim gelecekti. Takım şu an can çekişiyor. İrfan bey bugün ortada kalmış kalkmış Selçuk Öztürk’ü konuşuyor. Sen kalkıp fakir fukaranın olduğu yerden kulübe erzak götürüyorsun. Belediye başkanı hakkında tabi ki konuşamazsın. Sedat Karataş istifa etmeden bir hafta önce otobüsle ilgili Elazığspor kaşesiyle savcılığa dilekçe verilmiş. Açılan mahkeme yok. Varsa belge çıksın ortaya. Ben de suç duyurusunda bulunacağım. Kim ak kim kara ortaya çıkar. Benim bir suçum varsa iki buçuk yıl evrakları didik didik araştırdınız. Şimdi mi suç duyurusunda bulunmak aklınıza geldi. Bunların mantığı çamur at izi kalsın. Bunlarla İrfan beyin konuşması ayıp. Bu şehirde 2 Buçuk Milyon toplansaydı transfer tahtası açılırdı. Bu bu şehrin ayıbıdır. Kulüp bu hale geliyorsa vebali olanların Allah belasını versin. Bana yapılan 4 yıldaki toplam bağış 1 Milyon 400 Bin TL. Ben bunca yıl bir kez sokakta adam yürütmedim. O muslukları tutanlar artık adam olsunlar. Ayıptır."
Elazığspor Eski Başkanı Necati Erdem; "İrfan Yumakgil kulübü çok kötü yönetiyor. Ona buna saldırma. Taraftarı da kızdırıyorsun. Orada altın satarken ben kulüp başkanlığı yapıyordum. Kongreden önce yatırdığım makbuzu ibra edeceğim. Kongreden önce İrfan Yumakgil'i aradım. Bütün başkanlar 10 Bin TL verelim dedim. Yumakgil'in en kısa zamanda istifa etmesi lazım. Belediye başkanı yarı yolda bırakmıştır. Ben kimseye güvenmedim. Eski futbolcuların gelişleri 5 Milyona mal olmuştur. Belediye başkanı Elazığspor'u katletmiştir. İrfan Yumakgil de buna alet olmuştur. İrfan bey dengesini kaybetti. Bunlar bıraksın gitsin. Ayıp ya. Transfer tahtası açılmadığında şerefi olsaydı istifa ederdi. "
Spor
Yayınlanma: 04 Eylül 2018 - 12:07
İSPAT ETMEZSEN...
TY Elazığspor Kulübü Başkanı İrfan Yumakgil’in Spor programında yaptığı açıklamalardan sonra tepkiler çığ gibi geldi
Spor
04 Eylül 2018 - 12:07
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















