Elazığspor da kongresi öncesi santraç oynanmaya devam ediyor. İrfan Yumakgil yönetiminin istifa etme kararından sonra kongrenin 3-12 Aralık tarih de yapılması takımın kurtarılmasında çok başkanlık hesaplarının planlandığı ileri sürüldü. Belediye destekli adaylığını açıklayan İrfan Yumakgil görev yaptığı süre içerisinde Belediyeden istediği desteği alamayınca istifa kararı aldığını açıklamıştı. Belediye Başkanı Yanılmaz da, İrfan Yumakgil yönetimi eleştirmiş göreve gelenlerin en az yemek paralarını verebilecek birilerinin gelmesi yönünde ifadesi tansiyonu iyice yükseltmişti. Yanılmaz-Yumakgil restleşmesinden sonra İrfan Yumakgil yönetiminin kongre tarihini 3-12 Aralık Ak parti adaylık sürecinin getirilmesi manidar bulundu. Üç aylık süre içerisinde Elazığspor da kötü bir yönetim sergileyen İrfan Yumakgil’in her ne kadar istifa etse bile başkanlığı bırakmama yönünde bir eğiliminin olduğu da kongre kararının 3-12 Aralık tarihe alınması ile ortaya çıktı. Elazığspor eski Başkanlarında Selçuk Öztürk, önemli olanın Başkanlık olmadığını, kulübün kurtarılması gerektiğini ifade ederek 12 Aralıkta mutlaka bir yönetimin gelmesi gerektiğini söyledi. Elaziginsesi.com haber sitesine konuşan Öztürk takım kayyuma kalırsa sahip çıkarım açıklaması konusunda ise şöyle konuştu, “Aralık ayının 12’sinde kongre var. O tarihe kadar Ak Partide adaylık sürecinin belli olacağını düşünüyorum. Belediye Başkanı tekrar aday gösterilirse mutlaka bir aday çıkartacaktır. Belediye Başkanı aday olmaz ise aday çıkaracak gücü kalır mı bilemem. İrfan Yumakgil’de Belediye Başkan adaylık sonucunu bekliyor. Kanımca Belediye Başkanında umudunu kestiğini anladı. Mevcut Belediye Başkanı seçilmez, aklımıza yatan biri olur, bize destek verir beklentisi içerisindeler. Kongreye özellikle o tarihlerde yapması bunu gösteriyor. Neden 40 gün sonraya erteledi. Eğer tahminler tutmaz 12 sinde kongrede aday çıkmazsa zaten kayyuma gidiyor ”dedi. Ocak ayına kadar 6 haftalık bir maç var periyodunun olduğunu vurgulayan Elazığspor eski Başkanı Selçuk Öztürk;” 12 sinde aday çıkmadı. İrfan Yumakgil direnmeye devam edip, takım da istediği puanları alamazsa kim alır bundan sonra takımı. Önerim kesin bir adayın çıkması veya kayyuma bırakılmasıdır. Seçimlere kadar takım iki hafta karşılaşma yapacak. Vali ve Belediye prim vererek en azından bu maçlardan puan almaları sağlanmalıdır. Ocak ayında kadar istenilen puanlar toplanılırsa, herkeste takıma sahip çıkar. Aksi takdirde On puanda kalan takımın önünde kimse geçmez. Önemli olan başkanlık değil, önemli olan kulübü kurtarmaktır. Ya aday çıkarılsın, yada kayyuma bırakılsın ”dedi
Spor
Yayınlanma: 13 Kasım 2018 - 21:52
ÖNEMLİ OLAN BAŞKANLIK DEĞİL,TAKIMI KURTARMAKTIR
Elazığspor da kongresi öncesi santraç oynanmaya devam ediyor
Spor
13 Kasım 2018 - 21:52
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir


















