Elazığspor da kaos gün geçtikçe daha büyüyor. TY Elazığspor Kulübü Başkanı İrfan Yumakgil’in günlerce Vali ve Belediye Başkanına yönelik randevu çağrısı sonuçsuz kalınca TY Elazığspor üst üste cezalar almaya başladı. Yönetimin bu çağrılarına rağmen görev de kalmakta ısrar etmesi de cezaların art arda gelmesinde etkili oldu. Cezaların gelmesi ve takımın daha kötü cezalarla karşı karşıya kalma riski artınca, kamuoyunda tepkiler çığ gibi çoğalırken gözler bu güne çevrildi. Geçtiğimiz gün toplantıda devam kararı alan yönetimin neden bu kadar görevde kalmakta ısrar ederek TY Elazığspor’un ceza almasına neden olduğu sorgulanırken, TY Elazığspor yönetiminin bu gün nasıl bir girişimde bulunacağı merak edilmeye başlandı. Kamuoyu Vali ve Belediye Başkanının Yumakgil'in çağrılarına cevap vermesini istiyor
Spor
Yayınlanma: 21 Eylül 2018 - 09:10
YUMAKGİL'LE TAMAM MI, YOKSA DEVAM MI?
Elazığspor da kaos gün geçtikçe daha büyüyor
Spor
21 Eylül 2018 - 09:10
EDİTÖR
İlginizi Çekebilir

















